Äntligen internet!

Så har jag då äntligen fått tillbaka internet efter några dagar utan det. Det var nåt jävla fel på servern eller nåt, jag fattade inte riktigt.

Jag är hemma hos mina föräldrar för första gången på flera månader. Det känns okej, men samtidigt väldigt konstigt. Igår träffade jag min storebror för första gången på ett halvår. Det kändes ännu konstigare. Vilken jävla panikångest jag hade efteråt! Panikångest är en riktigt konstig grej. Man vet att man inte kommer att dö av det, men ändå kan man inte låta bli att tro det. Man kan nästan inte andas och det känns som att hjärtat ska hoppa ut ur bröstet på en. Men, men, jag har upptäckt att mindfulness är suveränt för att avleda panikångesten.

Kämpa på allihopa och puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjena tjejen! Ja du det där med panikångest är inte kul. Hade jag förra våren. Nu är det så jävla mycket annat i mitt liv jag har kommit till insikt med. Missbruk och min väg därifrån. Hoppas du blir bättre snart för det där är skitjobbigt. Kram.

2008-07-06 @ 18:39:27
URL: http://lin79da.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.Jag tror också på mindfullness...även om det inte botar allt, men det underlättar vissa jobbiga situationer. Jag kan rekommendera en bok jag just har läst "Att växa genom möten" av Kay Pollak, tro det eller ej men jag fick verkligen några eye-openings när jag läste den....Hoppas du blir bättre.

Kram på dig.

2008-07-11 @ 20:09:25
Postat av: chicadella

Glömde ange avsändare.

2008-07-11 @ 20:11:28
URL: http://chicadella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0