Tillbaka från sjukhuset

Så är jag då hemma igen, på permission till imorgon. På fredag blir jag utskriven efter tre månader på en psykiatrisk avdelning. Fy fan vad långa månader! Efter ett antal olika behandlingar, både läkemedelsbehandlingar och ECT (elchocker) hoppas jag att jag ska lyckas hålla näsan över vattenytan, men det kommer att bli tufft.

På fredag ska jag också åka hem till mina föräldrar tills skolan börjar igen i augusti. På ett sätt ska det bli skönt, men samtidigt vet jag att allt jag gör kommer att övervakas av mina föräldrar, speciellt mamma, och vi har inte alltid samma åsikt om allting om man säger så.

Nu ska jag käka godis och titta på film.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0