Första natten på över ett år jag har sovit utan sömntabletter!!:)

Fan vad skönt! Det är första natten på jätte, jättelänge som jag har somnat utan att proppa i mig tabletter. Somnade i rimlig tid, typ halv tols och sov gott hela natten. Tog visserligen theralen som är lite sedativt bara för att komma ner i varv, men det tycker jag är helt okej. Det är ju inte beroendeframkallande som sömntabletterna. Och jag känner mig så pigg idag! Säkert för att jag är glad att jag klarade av det, men mest nog för att jag inte har massa restprodukter kvar i kroppen.

Jag har bestämt mig för att nu ska jag lära mig att sova normalt, kosta vad det kosta vill. Kanske blir jag sömnlös ett par nätter, men till slut måste ju kroppen sova, men man kan ju hoppas att det går lika bra som inatt. Tar man sömntabletter för länge så "glömmer" ju hjärnan bort hur det är att sova utan dem och jag vill inte leva resten av livet med såna tabletter.

Så jag är så jävla glad idag!!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0