Obekväm i min kropp

Den här veckan har inneburit så många insikter och känslor, alla helt nya. Så den här veckan har inte varit särskilt bra. Känner mig obekväm i min egen kropp och har en nästan melankolisk känsla. Var i skolan idag och det var skittråkigt! Det är sällan jag tycker att något är tråkigt, men en föreläsare som pratar svenska med grov tysk brytning och engelsk slang. Alltså, vad fan, man tycker att dom iaf kan skaffa föreläsare där man hör vad dom säger. Och han vägrade att använda mikrofon. Man kan ju tänka sig en föreläsningssal med 150 pers och ingen mik. Hmm, idag känns allt så negativt. Men imorgon ska jag till min psykolog så jag hoppas att det känns bättre då. För det här vemodet pallar jag inte!

Puss!

Kommentarer
Postat av: A

Ja, på universitet/högskolor så är det alltför ofta som föreläsarna är under all kritik. Många är ju egentligen inte alls intresserade av att undervisa, de håller på o forskar o sånt o blir bara tvingade till att föreläsa.

Visst är det skönt att kunna se fram emot att få träffa psykologen så man får lite rätsida på tillvaron! Det är verkligen en trygghet att få komma dit. MÅnga varma kramar!

2008-10-09 @ 08:35:33
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0