ska aldrig mera glömma min medicin!

Jag äter Efexor, 150 mg, och den har funkat jättebra. och jag har aldrig glömt att ta nån tablett. Men så igårkväll av nån jävla anledning glömde jag det. Vaknade mitt i natten, klockan ett, av ett yrselanfall och var helt svettig. Skolan började klockan åtta imorse, men jag kom inte upp för jag var så yr att jag inte kunde stå upp... plus att jag mådde skitdåligt, mådde jätteilla och allt bara snurrade. Trodde inte att det skulle vara så illa att glömma en dag, men det ska jag aldrig, aldrig mer göra! Tog tabletten imorse istället så nu mår jag mycket bättre. Fast jag är helt speedad av tre koppar kaffe nästan på raken, haha. men hellre det:)

puss!

Kommentarer
Postat av: A

Tar samma medicin fast i lägre dos och har också blivit helt sjuk de ggr jag glömt ta den. Det är verkligen hemskt!! Så jag är bra rädd för den dan jag ev ska sätta ut den! Fick ingen remiss igår, för hon sa att det inte behövdes, men jag fick ett namn som jag ska göra ett försök med. Annars gick själva läkarbesöket inte speciellt bra. Och idag har jag varit hemma från jobbet. Har fått nåt influensaliknande. Stor kram!

2008-10-14 @ 22:18:11
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, nej, jag vet att antidepp inte är beroendeframkallande, men jag menade de ångestdämpande medicinerna. Fast det låter ju bra det som din läkare sa om att om man oroar sig för att bli beroende så blir man inte det. Kan stämma. Men tycker ändå det är rätt otäckt. Jag ska försöka ta tag i det här med en ny läkarkontakt så fort jag kan. Kramar

2008-10-16 @ 22:02:03
Postat av: A

Mitt namn försvann visst... Fattar inte varför det blir så!

2008-10-16 @ 22:02:39
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0