Ännu en söndag kväll

Så börjar den nya veckan imorgon.. Jag har insett att jag måste börja plugga mer. Hittills har jag glidit rätt mycket, eller helt enkelt skitit i att göra det jag ska. Men om jag ska klara den här terminen måste jag skärpa mig. Hoppas att jag orkar bara. Även om jag tycker att det är roligt så klarar inte kroppen allt jag vill göra.

Men, men, har iaf bestämt mig för att börja träna igen efter någon månads uppehåll. Tror att det skulle vara bra för mig, jag känner att jag har väldigt mycket aggressioner inom mig som börjar komma upp och kanske är lite fysisk rörelse det jag behöver. Dessutom är det riktigt bra mot min panikångest.

Nu ska jag försöka sova, har tagit piller och lugnande, har en tidig dag imorgon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0