Herregud vad det svänger

Inatt kunde jag inte sova, låg till 2, halv 3 utan att ens vara trött. Sen tog jag dubbek dos av mitt lugnandeoch då lyckades jag somna till slut. Så idag har jag varit skittrött och halvdrogad. Men det börjar bli bättre.

Det känns jävligt surt för de senaste veckorna har det känts som att jag har varit hyfsat grundad, liksom stått med båda fötterna på jorden. och nu så svänger det som fan, ena stunden känns det bra, nästan riktigt bra och andra känns det som att jag bara vill ta en halsduk å strypa mig själv. Men jag kämpar emot det... känner dock att mina krafter snart är slut. Jag är så trött och samtidigt så förbannad på hela skiten! Vad har jag gjort för att förtjäna det här??! inte ett skit! så nu jävlar ska jag ut ur det.

Puss! 

Kommentarer
Postat av: A

Ja, det är himla jobbigt med dessa svängningar!! Håller alla tummar jag har för att du ska komma ur det här och inte hamna djupt där nere igen!! Varm kram!

2008-09-26 @ 23:16:25
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0