Pigg idag med, men hur stresstålig är jag?

Idag har jag inte sovit nånting på hela dagen! Det var sjukt längesen jag inte gjorde det och det känns faktiskt väldigt skönt. Har känt mig glad och pigg hela dagen också och kanske känner jag såhär för att jag helt enkelt mår bättre. Kanske är jag inte bipolär, sov ändå 7-8 timmar inatt.

Var dock i skolan väldigt länge idag, satt 5 timmar och pluggade med latinska ord. Så jag känner att jag har gjort väldigt mycket mer än vad jag brukar och ikväll har jag haft ordentligt med panikångest. Jag och min sjukgymnast har pratat väldigt mycket om att jag får panikångest när jag har mycket stress runt omkring mig och att jag helt enkelt inte tål det i mitt liv just nu. Så förhoppningsvis är det det. Om det är så så känner jag att jag har fått en jävla insikt om min kropp. Har aldrig tänkt eller ens brytt mig om att min kropp reagerar när jag gör för mycket. Nu ska jag försöka sova.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0