Uppe med tuppen. Nästan iaf:)

Vaknade klockan sju idag och var skitpigg! För första gången på väldigt, väldigt länge. Så jävla skönt. Vet inte riktigt varför, gck och la mig samma tid som jag brukar. Kanske sov extra djupt för att ta igen den förlorade sömnen från i lördags natt. Jag är iaf glad för en enda pigg morgon. Skolan börjar inte förrän kl 13 så jag kan ta en liten powernap senare idag. Eller en jättestor:)

Är på sjukt bra humör idag, kanske för att jag lät mig själv vara en riktig argbigga igår och stå upp för mig själv och mina åsikter i olika diskussioner. Det kändes bra iaf.

Puss!

Kommentarer
Postat av: A

Jag har också spelat sen jag var barn (fast inte jätteliten, bara sen jag var 9 eller nåt), men jag är inte jätteduktig. Var rätt dålig på att öva, pga mitt dåliga tålamod, ville alltid kunna på en gång. Nu spelar jag inte så ofta, men får lite spelryck ibland och då håller jag på en del. Mitt piano var iaf en hett efterlängtad present när jag var ca 10, så det vill jag aldrig göra mig av med.

Mm, jag tror nog att jag aldrig riktigt kommer att komma över att en vän lämnat mig så. Det gör mer ont än man kan tänka sig när ngn man litat på till 150% plötsligt inte orkar med en mer. Så står man där o vågar aldrig riktigt mer lita på nån igen.

Glömde svara på en tidigare kommentar också. Det där om det fysiska i en depression. Hos mig har det verkligen varit väldigt mkt av den varan. Jag har varit så trött ibland att jag trott det verkligen är nåt fysiskt fel, ont i kroppen och till och med klåda har jag haft (av oro o ångest).

Skönt att vara så pigg på morgonen! Det är jag nästan aldrig, men jag var nog inte det före depressionen heller. Är helt enkelt inte morgonpigg av mig. Vad är det för utbildning du går? Stor kram!

2008-09-29 @ 21:54:38
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: A

Jag har också spelat sen jag var barn (fast inte jätteliten, bara sen jag var 9 eller nåt), men jag är inte jätteduktig. Var rätt dålig på att öva, pga mitt dåliga tålamod, ville alltid kunna på en gång. Nu spelar jag inte så ofta, men får lite spelryck ibland och då håller jag på en del. Mitt piano var iaf en hett efterlängtad present när jag var ca 10, så det vill jag aldrig göra mig av med.

Mm, jag tror nog att jag aldrig riktigt kommer att komma över att en vän lämnat mig så. Det gör mer ont än man kan tänka sig när ngn man litat på till 150% plötsligt inte orkar med en mer. Så står man där o vågar aldrig riktigt mer lita på nån igen.

Glömde svara på en tidigare kommentar också. Det där om det fysiska i en depression. Hos mig har det verkligen varit väldigt mkt av den varan. Jag har varit så trött ibland att jag trott det verkligen är nåt fysiskt fel, ont i kroppen och till och med klåda har jag haft (av oro o ångest).

Skönt att vara så pigg på morgonen! Det är jag nästan aldrig, men jag var nog inte det före depressionen heller. Är helt enkelt inte morgonpigg av mig. Vad är det för utbildning du går? Stor kram!

2008-09-29 @ 21:54:39
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: A

Oj, förlåt, dubbelklickade visst!

2008-09-29 @ 21:56:37
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0