Lagat mat och köpt påskmust:)

Även om jag är sliten som få efter helgens festande så lagade jag riktigt god mat idag. Mmmm, jag älskar flygande jakob så det blev det. Allt för att få mig själv på bra humör.

Jag tror att jag har insett lite varför jag aldrig har sagt emot andra människor tidigare - man blir ju skitarg! Människor beter sig ju som ***hål ibland och det har jag nog aldrig förstått innan, för jag har ju accepterat allas beteende. Det gör jag inte längre och jag blir arg. Men jag har inte kommit så långt att jag kan säga ifrån ordentligt, jag småtestar bara litegrann nu:)

Som tur är ska jag till min psykolog på onsdag, annars hade jag väl fått ett riktigt jävla utbrott inom en snar framtid. Det kanske jag får ändå, haha.

Nu ska jag äta lite mörk choklad och hälla upp ett glas påskmust till:)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 05:16:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0