Magkatarr eller liknande kanske?

Pratade med en kompis idag som har haft jättemycket problem med sin mage för det känns som att det ständigt "saknas" nånting i matstrupen och att jag måste äta konstant, annars står jag inte ut. Hon sa att det lät som magkatarr. Det skulle kunna vara en förklaring till att jag äter var femte minut, i förrgår åt jag nästan ett kilo lösgodis på ett dygn. Jag är inte pinnsmal, men jag är hyfsat normalstor och så mycket godis kan inte ens jag klämma i mig. Tills nu då. Även om min vikt verkligen inte är det viktigaste just nu så vill jag ju inte gå upp alldeles för mycket heller. Får ringa vårdcentralen på måndag om det inte blir bättre i helgen.

Idag har det känts hela dagen som att jag håller på att få totalpanik och ska spåra ur på något sätt. Jag kan inte riktigt gråta heller, så det är som att inga känslor kommer ut, dom bara sväller inuti mig och till slut känns det som att min kropp är alldeles för liten för alla mina känslor. Undrar om det blir nån sömn inatt.

Ibland hatar jag terapi.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0