Snart måndag

Söndagkväll känns alltid lika vemodigt. Helgen är förbi och nu ska man snart ta nya tag. Iofs är man aldrig ledig när man pluggar, har suttit ett par timmar och pluggat. Blir så trött i huvudet av akademisk engelska, men, men, nu är det klart:) Imorrn ska jag ta mina första Litiumprover, hoppas att allt är i sin ordning för jag vill gärna fortsätta och förhoppningsvis bli bättre. Fast jag vill att biverkningarna ska vara över! Mår väldigt illa och darrar nåt otroligt på händerna. Men vi får se hur det går, är lite spänd ändå måste jag säga.

Nu ska jag laga lite mat och sen gå och lägga mig tidigt, behöver sova ordentligt känns det som i kroppen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0