Uppdatering

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg, jag ber om ursäkt, det har varit så extremt mycket den här veckan. Dock har det hänt lite. Killen som jag kanske har lite känslor för har börjat dejta en annan tjej och det känns mindre roligt. Samtidigt som vi har börjat prata mer öppet med varandra och visar andra sidor än hej, hur är läget, mycket i skolan? sidan som man ju alltid snackar om känns det som. Vi har jättekul ihop och han har helt klart visat sig vara en annan än vad jag trodde. Vilket är positivt! Han har visat snälla, härliga ooh omtänksamma sidor. Fast jag vill ju helst inte känna att han blir bättre ju mer jag träffar honom, för fan vad ledsen jag kommer bli när dom blir tillsammans om dom inte redan är det. Men, men, jag kan ju iaf vara nöjd med att jag är bra mycket snyggare än henne, haha:)

Har dubblat min litium-dos och jag känner av en del  biverklningar, som t.ex. skakningar. Helt jävla otroligt, känner mig som en gammal tant. Men förhoppningsvis går det över.

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: A

Usch, vad jobbigt när medicinerna har såna knäppa biverkningar, som gör att man bara känner sig ännu mer sjuk! Har de inte sagt ifall det kommer gå över med tiden? Kram!

2008-11-18 @ 21:44:07
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0