Fylleinlägg? Javisst!

Herregud i himlen vad jag är trött på att vara något slags anndrahandsval. Jag träffade en kille ikväll och jag vill bara påpeka  att det var han som tog initiativet och tafsade på mig något ernormt. Men jag måste erkänna att jag gillade honom från början. Iaf, efter minst två timmars tafsande säger han: Vet du vad som är skit? Jag har flickvän. Men om det är du som är drivande så är det ju inte mitt fel.

Hmm...

Jag hatar sådana killar, ändå måste jag säga att hans parfym (som fortfarande finns kvar på mig) luktar sjukt gott!!

Vad fan är det här egentligen?? Jag försöker alltid vara fair mot andra och så träffar jag såna här killar!!

Skit samma, nu ska jag sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0