Efter en utekväll

Jag önskar att jag kunde ha samma uteliv som mina kompisar. Helt enkelt jävligt roligt bara. Jag var hos en av mina närmaste vänner ikväll och hennes sambo och deras vänner som jag har träffat förut. Alltså inget att vara orolig för. Och det var jättetrevligt och asschyst och skitkul. Var social hela kvällen, inte för att jag skulle utan för att jag ville. Ändå, trots det, så var det enda jag kunde tänka på när jag gick på toa deras duschslang och hur jag skulle kunna strypa mig själv med den. Fick verkligen tvinga mig själv att inte göra det.

Det är något som jag verkligen sörjer, och inte verkar kunna ha, en normal utekväll med mina närmaste vänner utan att bli helt självdestruktiv och att dom roliga, trevliga känslorna försvinner och blir mörka och hemska istället.

Men jag hoppas ju såklart inte att det ska bli så för alltid...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Överlevare

Tack för att du berättar. Välkommen till Överlevarbloggen



Värme

2008-09-08 @ 20:36:38
URL: http://overlevare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0