Helt jävla galen helg!

Längtar tills jag ska träffa min psykolog! Den här helgen har varit helt sjuk.. Vi hade korridorsfest i fredags, skitkul, med tema och massa drinkar och mat och grejer. Alla var väldigt uppklädda och vi tre brudar i korridoren var sjukt heta, om jag får säga det själv. Det finns en kille i min korridor som har visat ett visst intresse, fast mest sexuellt, typ, Du är så sexig när du gör så eller Kom och placera din fina rumpa här bredvid mig.. Men jag vet inte om det är typ enda sättet han kan visa intresse på. Iaf, så är jag inte helt ointresserad om man säger så. och vi hade jättetrevligt allihopa hela kvällen och han var väldigt trevlig mot mig (inte bara jag som märkte det) men så kom några av hans tjejkompisar och då i stort sett ignorerade han mig fullständigt, till skillnad från tidigare när jag hade fått jättemycket komplimanger... Så jag blev så klart skitsur, för att jag ska vara intresserad så vill jag ha 100% uppmärksamhet.

Till slut så gick vi ut på en nattklubb, alla fulla som ägg, haha, och när han träffade mig där så kramade han om mig och pussade mig på kinden. Så gick jag och brudarna och dansade och hade askul, så såg jag att han stod och snackade med några tjejer istället för att hänga på. och jag bara kände, vad fan, jag skiter i det här nu och dansade och hade askul istället. Då... kommer en annan kille från min korridor, som är rätt het alltså, han tränar varje dag och har skitsnygg kropp och verkar vara en bra kille. Och jag insåg att han raggade på mig som fan, så Äh, fuck it all tänkte jag och raggade på honom också....

Det slutade med att vi gick hem tillsammans och hade sex hela natten. Japp, det var BRA sex. Fast jag känner inte att jag är intresserad av honom på något annat sätt.

Iaf, så blev den andra killen, som jag faktiskt är intresserad av något mer riktigt, ett förhållande, SKITSUR! och det känns inte så bra. Samtidigt som vad fan, han stod och snackade med massa andra tjejer, men så fort nån raggar på mig (som han har ignorerat) så blir han assur.. Känns väldigt barnsligt. Som att han tror att han kan få vem han vill bara han pekar på henne utan att egentligen behöva anstränga sig. och ja, han har fan massa tjejer efter sig konstant, och jag tror att han gillar det. och kan man verkligen lita på en sån person? 

Så den här dagen har bara varit helt upp och ner, inte för att jag ångrar någonting alls, verkligen inte, och jag är inte den som har problem med att träffa nån efteråt som jag har haft sex med och bara vara kompisar. Jag hoppas bara att han känner likadant... har inte träffat honom idag nämligen...

Men jag orkar bara inte nåt jävla drama! Jag skulle bara vilja veta vad den här mer speciella killen vill, om jag har missuppfattat allting (vilket jag verkligen inte tror) eller vad som ska hända. Men en sak vet jag, och det är att jag vill inte bara ha sex med honom, för jag känner att jag väldigt lätt skulle kunna få känslor för honom, det har jag nog redan fått lite. Men jag vet inte. Fan allt är så förvirrat. Så här mycket behovsmedicin har jag nog aldrig tagit på en och samma dag, förutom när jag överdoserade...

Som sagt, ska bli sjukt skönt att träffa min psykolog på torsdag, hon är så klok.

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0