Livet är ganska groovy

Jag har lyssnat en del på Simon & Garfunkel och det finns en text som jag tycker är så härlig. Jag försöker tänka så som dom sjunger och även om mina självmordsimpulser ökar och jag känner att det gungar en del under marken så är livet ändå rätt så groovy i vissa stunder. Ikväll blir det fest i korridoren, det ska bli kul, men är som vanligt lite rädd att jag ska få ännu mer självmordsimpulser av att dricka. De senaste gångerna har det faktiskt gått jättebra, men nu har det varit en rätt så jobbig vecka. Jaja, här är texten iaf:)


The 59th bridge street song (Feelin' groovy)

Slow down, you move too fast
You got to make the morning last
Just kicking down the cobble stones
Looking for fun and feelin' groovy

Ba da, Ba da, Ba da, feelin' groovy

Hello lamppost
What cha knowin'?
I've come to watch your flowers growin'
Ain't cha got no rhymes for me?
Doo-itn' doo-doo
Feelin' groovy

I've got no deeds to do
No promises to keep
I'm dappled and drowsy and ready to sleep
Let the morning time drop all its petals on me
Life, I loove you, All is groovy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0