vin hos kompis

Var hos en tjej som jag har bott tillsammans med en termin. Vi är väldigt olika, men det var ändå kul. och också kul att träffa någon utanför klassen. Eftersom det är en ny klass och det alltid är svårare att komma in i en klass som redan har grupperat sig så känns det som att det går åt så mycket energi för att lära känna människor. Men med människor man redan känner är det mycket lättare.

Vi hade iaf en väldigt trevlig kväll med en del vin, drack nog en flaska så jag är fortfarande lite smålullig:) och fortfarande väldigt sugen på att ligga, haha. det är ju snart fyra månader sen och det börjar kännas. Jaja, får se om min kompis kompis hör av sig så kanske, kanske om jag inte har somnat innan, hehe.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0