Hmm.. mänskliga drifter

Borde ha sovit för länge, länge sen.. Klockan är tjugo över fem. Var ute ikväll med några från min korridor. Var faktiskt skitkul. Men, alltså, det var typ fyra månader sen jag hade sex sist. och jag är sjukt sugen på att ligga! det finns en kille i min korridor som är så jävla vältränad och jag skulle kunna tänka mig att ligga med. Han är jättetrevlig och skrattar åt mina skämt. Men vad fan, han kommer aldrig med några egna skämt och jag hatar att alltid behöva dra i kommunikationen.. och jag vill inte ligga med nån jag inte är intresserad av...

Skulle iofs kunna tänka mig nån på nån nåt uteställe, men det verkar som om jag mest hamnar i bråk med killar på uteställen. Ikväll fick jag några killar utslängda, haha. men dom förtjänade det som fan! jag tror att det är det att jag har slutat att acceptera killar som beter sig som svin och tror att dom kommer undan med det bara för att dom är "häftiga killar". Visst, när jag var 18 så var det häftigt men nu är jag så jävla trött på det.

Jaja, borde sova nu, men jag är lite uppe i varv.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0