Psykologstund, ex-kontakt. Nåt mer som nån vill stoppa in samma dag?

Fy fan, jag gillar inte att gå till psykologen. Hon är skitbra, verkligen så mycket bättre än jag trodde en psykolog kunde vara, men alltså fan att sitta där och bli arg och ledsen och inse saker. Inte alltid min grej. Det är väldigt skönt när det är över, mycket skönare än innan, men tiden däremellan är inte rolig.

Till ett helt annat problem... Mitt ex! Jag har inte haft någon som helst kontakt med honom på två år. Vi var tillsammans i ett år och jag var så superkär i honom att jag nästan blir mörkrädd. Han är 10 år äldre så jag vet inte om det var bästa kombinationen när man själv var tjugo. för vissa kanske, men inte mellan oss. Iaf så hade jag lång tid efteråt verkligen känslor för honom och än idag så jämför jag alla killar med honom. Herregud, jag har inte dejtat nån sen vi gjorde slut! Det låter ju lite galet faktiskt när jag ser det så här. Iaf, så har han tagit kontakt med mig (Facebook, vad annars? Facebook är bra men har fan fört med sig mycket dåligt också...), verkligen bara på ett trevligt och neutralt sätt. Frågat lite om vad jag gör nu och lite småskämt. Inget mer, men jag vet ju inte vad han vill! Varför gör han det?! Och framförallt, vad fan vill jag??!! Jag kan säga att om jag fick välja mellan honom och en annan kille jag har lärt känna, så skulle jag ta den andra killen (vilket inte är aktuellt för vi är bara bra vänner och han vill inte mer än så. As...). Det är ju inte en optimal start för en kontakt.. Men samtidigt vet jag att skulle jag och mitt ex umgås så skulle jag bara vilja vara honom och ingen annan. 

Helvete, saker komplicerar sig så jävligt på nåt sätt. Dessutom är jag sexuellt frustrerad. Jag slutade med efexor för 2,5 vecka sedan och jävlar vad min sexdrift sköt i höjden. Nästan så att det är lite komiskt och rätt överdrivet. Men jag har ju knappt haft någon sexdrift alls på två år så nu tar väl kroppen igen lite:)  och hellre lite mycket sexdrift än ingen alls!

Puss, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0