Summering av helgens erövringar...

Okej, kanske inte så många, haha. Var ute i fredags, det var riktigt kul! Träffade massa människor som jag inte har sett på väldigt länge och många nya vänner också. Men... jag måste jobba med mitt bekräftelsebehov... En kompis jag känner sa att hon ville ligga med en kille jag har legat med, men att hon inte "kunde" för att en av hennes kompisar skulle ut och fika med honom, nån slags liten dejt tror jag. Vad gör jag? Jo, tänker att så fan heller. Inte för att jag vill ha ett förhållande med honom (tror jag), men han ska ändå vilja vara med mig mest av alla. Jag ska fortfarande vara viktigast! Tilläggas kan att jag sa till honom att jag inte var redo att träffa någon. Var iofs snart ett år sedan, så man kan väl ändra sig, men han blev nog rätt sårad tror jag. Iaf så, ibland, när vi båda har varit ute går vi hem tillsammans. Väldigt trevligt, men egentligen inte så fantastiskt sex alls. Han har nog sett lite för mycket porrfilm... ni vet typen. Men! han är sjukt go att sova med, supermysig:) Iaf så berättar för min kompis att jag har legat med honom och "alla" mindre smickrande grejer. Och drar till med det värsta, det jag visste skulle göra att hon inte skulle vilja ha honom... att han har haft sex med en tjej som vi båda "känner" och som min kompis ser ner på. Min kompis är lite märklig ibland: Eftersom den här killen så har legat med killen så har hon liksom dragit ner hans status, eftersom hon inte har så hög status. Jag vet, det är sjukt, men så är hennes resonemang och det vet jag så väl. Så jag utnyttjar det för att han inte ska träffa någon som han kan tycka mer om...

Jag bor i ett kollektiv, och här finns det en kille som jag faktiskt var rätt kär i en period och fortfarande nog är lite svag för. Även om jag inte alls vill vara tillsammans med honom. Och ja, jag har haft sex med honom. Jag låter helt promiskuös, men det är jag faktiskt inte. Iaf, så kom en av hans tjejkompisar ikväll och jag blev jättesårad och ledsen. Och det är inte bra att reagera så starkt på att en kille man känner har tjejkompisar som han umgås med.

Det här är inte ovanligt alls för mig, även om det är en kille som jag verkligen inte har något intresse av och inte kan tänka mig vara tillsammans med så blir jag jättesvartsjuk och ledsen i hjärtat varje gång killen umgås med en tjej, kompis eller date eller flickvän spelar ingen roll. Och det tar så sjukt mycket energi ifrån mig och jag vill inte tappa energi på sånt här. Den vill jag behålla till att göra roliga grejer. Ska till min psykolog imorrn och vi måste nog prata om det här, även om jag helst skulle slippa...

Sov gott! Puss, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0