Trött i hela kroppen

Jag är så trött! Jag har iofs gjort väldigt mycket den här veckan, för att vara mig iaf. Har käkat middag med olika kompisar flera dagar i rad, gått hela dagar i skolan, tränat och haft lite möten. Men det är tråkigt att saker som jag verkligen tycker är roliga, och sånt som jag tycker att livet ska handla om, ska göra mig så trött att jag inte klarar av det.

Samtidigt vet jag ju att det handlar om balans, det där jävla ordet lagom... Jag har en väldigt god förmåga att antingen göra allt eller att göra ingenting. och nu är jag väl lite i en allt fas. Fast allt för mig just nu är ju inte ens det som en frisk människa gör en normal dag. Det är ju bara det att jag vill träffa lite folk istället för att ligga och sova eller titta på tv.

Jaja, skitsamma, det känns som om jag går i cirklar så nu går jag och lägger mig.

puss

Kommentarer
Postat av: A

Hej! Det var riktigt länge sen! Du bloggade inte på ett bra tag, tror jag, så jag trodde du gett upp skrivandet, men nu hamnade jag här via en annan sida! Känns kul att komma tillbaka till din blogg!

Kram!

2009-04-22 @ 23:43:55
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0