Alkoholstopp ett tag

Efter tre hårda utekvällar är det nog slut med alkoholintaget under en period. Kanske inte så lång, men jag tror inte att min lever mår helt bra nu. Jag får ju egentligen inte dricka alkohol överhuvudtaget, men vad fan. Man måste ju få leva också!

Men nu räcker det. Tror inte heller att det är helt bra för mig, med tanke på att jag inte är så stabil för tillfället. Igår kom min dödslängtan tillbaka med full kraft. Men jag har lärt mig att ignorera det på något sätt. Ibland funkar det, ibland inte. Inatt funkade det utmärkt.

Nu ska jag dricka kaffe med min absolut bästa vän och beklaga mig lite över alla idioter runt omkring mig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0