Nykter igen:)

Efter diverse pizzaätande, coladrickande och telefonkonferenser med olika kompisar mår jag väldigt mycket bättre. Kan inte riktigt sluta tänka på killen från igårkväll/inatt, men vi får väl se vad som händer om det nu ens händer nåt. Jag orkar inte riktigt lägga nån energi på det.

Försökte kolla på melodifestivalen, men det gick bara inte! Jag vet att det finns jättemånga som verkligen gillar dom där låtarna och hela schlagergrejen men jag fattar det inte. Faktiskt.

Nu ska jag gå å lägga mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-13 @ 01:20:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0