Teknik? Nej tack

Jag fattar inte riktigt varför min text sen igår och bakåt har samma typsnitt, men inte de senaste. Ska försöka fixa det, men jag är verkligen ingen teknikmänniska.

Sitter och ska skriva en reflexion. Oj, vad svårt det är när man är arg och ledsen över annat. All ilska spiller över och jag märker själv att jag orimligt kritisk och bitsk. Men nu är det svårt att hålla känslorna inom mig själv eller bara inom rimliga gränser.

Jag vill bara inte att någon i min närhet ska få oförtjänt mycket skit för att jag går igenom något som dom inte ens har en aning om att jag gör. Å andra sidan pratar min psykolog alltid om att jag tror att jag är elak mot människor trots att dom oftast inte ens märker något.

Jaja, ibland är det svårt att avgöra vad som är vad men jag flyter med och hoppas att det funkar:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0